De meestgestelde vragen

Hoe bestel ik?

Om bestellen en betalen snel en eenvoudig te houden, is een account aanmaken niet verplicht. Betalen kan je vlot met Bancontact/Mistercash, per overschrijving of via PayPal.

  1. Voeg één of meer artikelen toe aan je winkelmandje in je scherm en
    klik op 'Add to cart'.
  2. Controleer je bestelling in je besteloverzicht. Klik vervolgens op 'Checkout'.
  3. Vul eerst je email-adres in vul vervolgens het adres in naar waar het pakket moet gestuurd worden. (Doe dit ook als je je bestelling wilt oppikken!)
  4. Vink aan of je wilt betalen met Bancontact of met PayPal (binnenkort is Visa en Mastercard mogelijk)
  5. Selecteer of het verzendadres hetzelfde is als facturatie-adres en klik op 'Review Order' en vervolgens 'Complete Order'
  6. Voer de betaling online uit.
  7. Jouw bestelling is nu geplaatst, je ontvangt binnen enkele minuten een bevestiging per mail. Bedankt voor je aankoop!

De maat blijkt niet goed te zitten. Wat nu?

Online aangekochte schoenen mogen geretourneerd worden. Oh My Shoes stort binnen de 30 dagen het bedrag terug. De kosten voor de terugzending zijn voor de koper. Voor meer info zie onze Algemene Verkoopvoorwaarden.

Welke regels gelden voor ruilen?

Artikelen worden altijd aanvaard wanneer ze ongebruikt zijn en, voor zover mogelijk, verpakt in de originele verpakking. We verwachten het vastgemaakte prijskaartje of sticker.

Wat doet Oh My Shoes met mijn gegevens?

Wij respecteren de privacy van de bezoekers van onze website en dragen er zorg voor dat jouw gegevens vertrouwelijk worden behandeld. We geven geen klantengegevens door aan derden.

Kan ik mijn bestelling wijzigen?

Je kunt je bestelling alleen wijzigen als je nog niet betaald hebt. Als je bestelling eenmaal geplaatst is, kun je deze niet meer wijzigen. Je kunt je bestelling in de winkel op vertoon van de bevestigingsmail binnen 14 dagen ruilen.

Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen. Wat nu?

Na een succesvolle bestelling wordt er automatisch binnen enkele minuten een bevestigingsmail gestuurd. Heb je deze mail niet ontvangen? Mogelijk is de email in je ongewenste mail beland. Kan je ook de email daar niet terugvinden,neem dan contact met ons op via info@ohmyshoes.be

Hoe kan een artikel na bestelling toch uitverkocht zijn?

Na bestelling worden jouw geselecteerde artikelen voor jou gereserveerd. Jammer genoeg kan er door computer- of stockfouten een
miscommunicatie voorkomen. Ook kan het voorkomen dat artikelen beschadigd raken, waardoor levering niet mogelijk is. Kan jouw bestelling niet volledig worden geleverd? Dan informeren wij je zo snel mogelijk per mail en zetten wij een eventuele terugbetaling in gang.

Hoe weet ik of mijn bestelling aangekomen is?

Haal je jouw bestelling af in onze winkel in Vilvoorde, dan kan je langskomen vanaf het moment dat je een bevestigingsemail over jouw
aankopen hebt ontvangen. Wordt jouw bestelling thuisbezorgd en je bent niet thuis, dan wordt er een briefje achtergelaten door bpost als bewijs van eerste afleverpoging. bpost komt de eerstvolgende werkdag opnieuw langs met het pakje, daarna wordt het voor jou klaargelegd in het dichtstbijzijnde postkantoor.

Wat zijn de bezorgmogelijkheden en levertijden?
Wij streven ernaar om binnen België een dag na ontvangst van bestelling jouw goederen te leveren. Houd evenwel rekening met volgende standaard leveringstermijnen.

BENELUX

BPOST

 3-5 werkdagen



Mijn bestelling is onvolledig bezorgd. Wat nu?

Wij streven naar een hoge kwaliteit van onze service. Toch kan het gebeuren dat er iets fout gaat bij de verzending. Neem in dat geval contact met ons op via info@ohmyshoes.be

Wat doe ik als ik een vraag of klacht heb?

Wij streven naar klanttevredenheid. Ben je niet helemaal tevreden met een product of met onze service? Dan stellen we jouw mening op prijs. Je
kunt met vragen of klachten terecht op  info@ohmyshoes.be 

Wat zijn de betaalmethoden?

Je kunt  veilig online betalen. Je kunt kiezen voor verschillende betaalmethoden:

* Bancontact/ Mister Cash

* PayPal

Zijn er extra kosten voor de verschillende betaalmethoden?

Nee, wij rekenen geen extra kosten voor de verschillende online betaalmethoden.

Hoe weet ik zeker of mijn betaling gelukt is?

Na een succesvolle online betaling met wordt er automatisch binnen enkele minuten een bevestigingsmail gestuurd. Heb je deze mail niet
ontvangen? Mogelijk is de email in je ongewenste mail beland.